Regulamin PPHU CETUS składania zamówień drogą elektroniczną poprzez email.

1. ZAMAWIANIE PRODUKTÓW.

a. Zamówienia prosimy składać za pomocą formularza kontaktowego umieszczonego w dziale "Kontakt".

b. Ceny na stronie są cenami dla odbiorców hurtowych. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt (przez formularz umieszczony w dziale "Kontakt") w celu potwierdzenia ceny dla Klienta detalicznego. c. W zamówieniu należy podać swoje pełne dane osobowe, adres na jaki ma być przesłana paczka, obowiązkowo telefon kontaktowy, ilość zamawianych produktów, pełną nazwę produktu wraz z kodem, sposób wysyłki oraz sposób zapłaty.

d. Do ceny umieszczonej w cenniku należy doliczyć 22% VAT.

e. Jeżeli życzą sobie Państwo otrzymać fakturę VAT prosimy zgłosić ten fakt w trakcie składania zamówienia. W celu wystawienia faktury niezbędne będzie podanie numer NIP.


2. SPOSOBY PŁATNOŚCI.

a. Gotówka przy odbiorze (paczka pobraniowa).
Opłata za przesyłkę na poczcie, bądź podczas wizyty listonosza. Przy tej formie płatności są doliczane koszty pobrania pocztowego (6 zł).

3. WYSYŁKA PRODUKTÓW

a. Wszystkie produkty są wysyłane poprzez Pocztę Polską. Przesyłkę dostarczy listonosz, bądź pozostawi awizo do odebrania na poczcie. Z reguły przesyłki priorytetowe docierają następnego bądź 2 dni po nadaniu paczki. Paczki pobraniowe: 17,50/20,00 (paczka ekonomiczna/paczka priorytetowa do 5kg) lub 24,00/27,00 (paczka ekonomiczna/paczka priorytetowa od 5 do 10kg).

paczka priorytetowa: przesyłkę dostarczy listonosz, bądź pozostawi awizo do odebrania na poczcie. Z reguły przesyłki priorytetowe docierają następnego bądź 2 dni po nadaniu paczki.

b. Czas otrzymania paczki z produktami wynosi z reguły 7-10 dni roboczych (czas realizacji zamówienia + czas dostarczenia paczki).

c. Jeżeli konieczne stanie się przesłanie produktów w kilku odrębnych paczkach, koszty ponosi kupujący.

4. REKLAMACJE, WYMIANA I ZWROT PRODUKTÓW

a. Gwarantujemy Państwu możliwość zwrotu towaru zakupionego w naszym portalu, w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Koszty odesłania towaru ponosi kupujący. Aby zwrot mógł zostać zaakceptowany konieczne jest spełnienie poniższych warunków:
- produkty nie były używane i nie są uszkodzone
- ich stan umożliwia ich ponowną sprzedaż

b. W wypadku niemożności wymiany produktu na pozbawiony wad, zostaną zwrócone koszty, na wskazany rachunek bankowy lub adres (przekaz pocztowy)

c. Każdorazowo przy otrzymaniu paczki prosimy sprawdzić jej zawartość. Jeżeli otrzymany produkt posiada wady fizyczne, konieczne jest spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności pracownika Poczty Polskiej (bez uiszczania opłaty)

d. Nie ma możliwości zwrotu/wymiany towaru , który został uszkodzony przez osobę kupującą

e. Nie przyjmujemy zwrotów za zaliczeniem pocztowym.

f. Koszty wymiany bądź zwrotu ponosi Klient. Ewentualne różnice w cenie zostaną uwzględnione podczas wymiany

g. Aby zminimalizować niewygody związane z przekazaniem środków, prosimy do odsyłanego produktu dołączyć dane rachunku bankowego, na który mamy przelać środki.